среда, 18 декабря 2019 г.


პროექტის სახელწოდება:   აუტიზმის გასაღები სიყვარულია
პროექტის ხელმძღვანელი:   თეა დარჩია
პროექტის მონაწილეები: V-VI კლასის მოსწავლეები
პროექტის განხორციელების ვადები:1 კვირა  2018 წლის 11.12-დან 17.12-მდე

პროექტის აქტუალობა:

საზოგადოებაში ნაკლებია ცნობიერების დონე აუტიზმის შესახებ,ეს არის დაავადება  ,რომელიც ყოველ წელს პროგრესირებს,ამიტომ მნიშვნელოვანია ცნობიერების დონის ამაღლება ამ დაავადების  მიმართ,რომლიც სტატისტიკური მონაცემებით ძალიან დიდია,ამ დაავდებით ბიჭები უფრო ხშირად ავადდებიან ,ვიდრე გოგონები.აუტიზმით დაავადებული ბავშვი ან მოზრდილი გამოირჩევა მგრძნობელობის მომატებითა ,აუტიზმით დაავადებული ადამიანისთვის სიძნელეს წარმოადგენს ჯანსაღი ურთიერთობების დამყარება სხვა ადამიანებთან,პროექტის აქტუალობა მდგომარეობს იმაში,რომ აუტიზმის მქონე ადამიანების მიმართ მოსწავლეები ისწავლიან ურთიერთობას.

პროექტის მიზანები/შედეგები:

·         მოსწავლეებში ცნობიერების ამაღლება აუტიზმთან დაკავშირებით.
·         თანაგრძნობის გააზრება-განვითრება მოსწავლეებში.
·         მოსწავლეებში კვლევა-ძიების უნარის განვითარება.
·         გაუჩნდეთ მოტივაცია შემდგომში პროექტებში აქტიურად ჩართვისა.

პროექტის მდგრადობა

პროექტი მდგრადია ,ვინაიდან აუტიზმი არის პრობლემა ,რომლის შესახებაც მუდმივად უნდა იყოს ბავშვები და დიდები ინფორმირებულები.

1 ეტაპი:11/12
მოსწავლეებს მივმართავ საძიებო კითხვით:

რა იციან აუტიზმის შესახებ?
ბავშვები ნაკლებად არიან ინფორმირებულები ამ თემასთან დაკავშირებით.

დავსახეთ სამოქმედო გეგმა .
                                                       
2 ეტაპი:13/12

ვავალებ მოსწავლეებს მოიძიონ იფორმაცია ინტერნეტიდან და სახლმძღვანელოებიდან თემასატნ დაკავშირებით და მოძიებული მასალის საფუძველზე ვაწარმეოებ გამოკითხვას,გაიუმჯობესნ თუ არა ინფორმაცია აუტიზმის შესახებ.

3 ეტაპი:14/12

ვუყურებთ დოკუმენტურ ფილმს აუტისტურ ბავშვებზე,ფილმის ჩვენების შემდეგ გაიმართება დიკუსია თემაზე,,როგორ უნდა მოვექცეთ აუტისტურ ბავშვს“’,ბავშვები მსჯელობენ,გამოთქვამენ აზრებს .


4 ეტაპი:16/12

ექიმ-ფსიქოლოგთან შეხვედრა,რომელშიც მონაწილეობენ მოსწვეეელბი და მშობლებიც,რომელმაც  აუხსნა მოსწავლეებს თუ რა სირთულეები გააჩნიათ აუტისტურ ადამიანებს სხავ ადამიანებთან კომუნიკაციის დროს,როგორ უნდა მოვიქცეთ აუტისტურ ადამიანთან ურთირთობისას.რა სიპრტომები ახასიატებთ აუტისტურ ბავშვებს.
შეხვდერა ძლიან სასრგებლო და ნაყოფიერი აღმოჩნდა მათთვის.


5 ეტაპი:17/12

მოეწყობა პრეზენტაცია სკოლაში და მეოთხე კლასელები სხვა დაწყებითი კლასის მოსწავლეებთან ერთად მოაწყობენ ნახატების  გამოფენას პროექტის თემასთან დაკავშირებით.



პროექტის განხორციელების რისკები და შესაძლო ხელისშემშლელი ფაქტორები:

ტექნიკური პრობლემები
გაცდენები (მოსწავლეთა ავადმყოფობის გამო)













პროექტის მონიტორინგი;
მასწავლებლის თვითშეფასება;
Ø  შევძელი თუ არა პროექტით დასახული მიზნების მიღწევა ?
Ø  პროექტით განსაზღვრული მიზნები სრულად განხორციელდა.
Ø  რომელი აქტივობები ვერ განვახორციელე და რატომ?
Ø  გეგმით განსაძღვრული ყველა აქტივობა განხორციელდა.
Ø  რომელ კომპონენტში იყო პროექტი წარმატებული?
პროექტმა ძალაინ დააინტერესა მოსწავლეები ,მათ სურვილი გამოთქვეს ამ მიმართულებით კვლავ გააგრძელონ მუშაობა.
Ø  რა სარგებელი მიირეს პროექტის მონაწილეებმა?
Ø  მოსწავლეებმა მიირეს მათტვის გასაგები ინფორმაცია აუტიზმის შესახებ.
Ø  ხომ არ მომხდარა პროექტის მოდიფიცირება?
Ø  პროექტის მოდიფიცირება არ მომხდარა.

თვითშეფასების მარტივი კითხვარი მოსწავლეებისათვის:
პროექტზე მუშაობა:
ა.საინტერესო იყო
ბ.რთული არა იყო
გ.რთული იყო
 პროექტზე ვიმუშავე:
ა.დამოუკიდებლად
ბ.დამჭირდა დახმარება
კლსეალებთან ვიტანამშრომლე
ა.კარგად
ბ.გამიჭირდა თანამშრომლობა.
გ.ვერ ვითანამშრომლე
ხარ თუ არა კმაყოფილი პროექტში შენი მუშაობით?
ა.დიახ
ბ.არა
გ.ნაწილობრივ


Комментариев нет:

Отправить комментарий

სოციალური პროექტი კიბერბულინგი პროექტის ავტორი:                                 თეა დარჩია პროექტის აქტუალობა:         არსებო...