,, კომპიუტერი და კომპიუტერული თამაშები“
სოციალური პროექტი
პროექტის
დასახელება
|
,, კომპიუტერი და თამაში“
|
პროექტის ავტორი:
|
თეა დარჩია
|
პროექტის დასაწყისი
|
24.04.2019წ.
|
პროექტის დასასრული
|
29.05.2019წ.
|
ჩართული
მოსწავლეები
|
V კლასი
(6 მოსწავლე)
|
აზროვნების ზედა
დონის უნარები
|
თანამშრომლობა, დაგეგმვა, ორგანიზება, კვლევა, კრიტიკული
და შემოქმედებითი აზროვნება
|
პრობლემა
|
· მოსწავლეების კომპიუტერთან
დამოკიდებულების პრობლემების არსებობა
· მშობლებისა და
შვილების ურთიერთობები კომპიუტერთან დაკავშირებით.
|
პრობლემის
აქტუალურობა
|
V კლასში
სწავლობს 6 მოსწავლე. იქიდან გამომდინარე, რომ თითოეული მათგანი დიდ ინტერესს იჩენს კომპიუტერისა და
ინტერნეტის მიმართ, კერძოდ განსაკუთრებულია მათი ინტერესი კომპიუტერული
თამაშების მიმართ, საჭიროდ ჩავთვალე მოსწავლეებისა და მათი მშობლების
ჩართვით სოციალური პროექტის მომზადება.
|
პროექტის მიზნები
|
· მოსწავლეები
უკეთესად გაიცნობენ კომპიუტერთან დამოკიდებულების მნიშვნელობას; იმას თუ რიაზიანი შიძლება მოყვეს გაუაზრებელ თამაშებსა და დიდი ხნით კომპიუტერთან ჯდომას.
· გაეცნობიან
კომპიუტერთან მუშაობის დროს უსაფრთხოებისა და ეთიკურ ნორმებს;
· მოსწავლეები და
მათი მშობლები შეძლებენ როგორც ურთიერთთანამშრომლობის, ასევე ვირტუალურ
სამყაროში თანამშრომლობის, ტოლერანტულობის უნარ-ჩვევებს.
· გაიზრდება
მშობლების ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში.
|
პროექტის ამოცანები
|
· მოსწავლეების დაყოფა ორ ჯგუფად კენჭისყრის საშუალებით;
· სახელწოდების
შერჩევა ჯგუფებისთვის;
· ინფორმაციის
მოძიება სოციალური ქსელების შესახებ;
· კედლის გაზეთის
შექმნა;
· ბუკლეტების
დამზადება;
· გულსაბნევების
დამზადება;
· გამოკითხვის
ჩატარება მშობელთა ჩართულობით თემში - ანკეტის საშუალებით;
· პრეზენტაცია; დაჯილდოება.
|
განხორციელების
გზები
|
1. საორგანიზაციო
საკითხები:
ჯგუფების დაკომპლექტება მოსწავლეების კენჭისყრის
საშუალებით; სახელწოდების შერჩევა ჯგუფებისთვის განხორციელდა
სურვილისა და არჩევანის მიხედვით -2 დღე;
2. ინფორმაციის მოძიება
და ტექსტური ფაილის შექმნა - 2 კვირა;
3. კედლის გაზეთის
მომზადება - 1 კვირა;
4. მონიტორინგის
ჩატარება მოსწავლეებში გამოკითხვის საშუალებით - ,,რა გავიგე, რა ვიცი, რა
მინდა ვიცოდე“
5. გულსაბნევების
დამზადება - 2 დღე;
6. გამოკითხვის
ჩატარება - 3 კვირა;
7. პრეზენტაცია/დაჯილდოება
- 29 მაისი.
|
მოსალოდნელი
შედეგები
|
·
მოსწავლეები შეძლებენ კომპიუტერის უკეთესად და უფრო რაცინალურად და სასარგებლო გამოყენებას;
· მოსწავლეებსა და
მათ მშობლებს შორის ურთიერთობა უფრო სასარგებლო გახდება კომპიუტერთან მუშაობის დადებით და უარყოფით მხარეებთან მიმართებაში;
· გაიზრდება მშობელთა
ჩართულობა სასკოლო ცხოვრებაში.
|
სტანდარტი
ესგ-დან
|
სწავლა-სწავლების
ძირითადი პრინციპები:
თავი VIII. პრიორიტეტული გამჭოლი კომპეტენციები
მუხლი 48. ეროვნული სასწავლო გეგმის
პრიორიტეტული
გამჭოლი
კომპეტენციები
3. პრიორიტეტული გამჭოლი კომპეტენციები:
ი)
სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენცია. სოციალური და სამოქალაქო კომპეტენცია
გულისხმობს სამოქალაქო ცხოვრებაში ინტეგრირებისათვის აუცილებელი ისეთი უნარებისა
და ღირებულებების ჩამოყალიბებას, როგორებიცაა: კონსტრუქციული თანამშრომლობა,
პრობლემების
მოგვარება, კრიტიკული და შემოქმედებითი აზროვნება, გადაწყვეტილების მიღება,
შემწყნარებლობა, სხვისი უფლებების პატივისცემა, დემოკრატიული პრინციპების
აღიარება და სხვა.
მიმართულება: ისტ რესურსების
შექმნა
ის ტექნ. V.3. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის
ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ციფრული მასალის შექმნისას.
ის ტექნ. V. 4. მოსწავლეს შეუძლია ისტ-ის
ეფექტიანად გამოყენება ინფორმაციის მიღების, შენახვისა და ორგანიზების დროს.
კვლევა და კომუნიკაცია:
ის ტექნ. V.5. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის
ციფრული საშუალების შერჩევა და გამოყენება ინფორმაციის მოძიებისას და
კვლევის პროცესში.
ის ტექნ. V. 6. მოსწავლეს შეუძლია სხვადასხვა სახის
ციფრული საშუალებების შერჩევა და გამოყენება კომუნიკაციისა და
თანამშრომლობისათვის.
|
რესურსები
|
· კომპიუტერი;
· ინტერნეტი;
· პროექტორი;
· პრინტერი;
· დაფა;
· ცარცი;
· ფორმატი;
· ფერადი ქაღალდები;
· ფლომასტერები;
· წებო;
· ქაღალდები - A4 ფორმატის.
|
შეფასება
|
მონაწილეთა შეფასება განხორციელდება
განმავათარებელი შეფასებით და სიგელებით, დიპლომებით და სერთიფიკატებით (იხილეთ
შეფასების რუბრიკა)
|
პროექტზე მუშაობა:
- საინტერესო იყო
- არ იყო რთული
- რთული იყო
- დამოუკიდებლად
- დამჭირდა დახმერება
კლასელებთან ვითანამშრომლე:
- კარგად ვითანამშრომლე
- გამიირდა თანამშრომლობა
- ვერ ვითანამშრომლე
ხარ თუ არა კმაყოფილი სასწავლო პროექტში შენი მუშაობით?
- დიახ
- არა
- ნაწილობრივ
Комментариев нет:
Отправить комментарий