среда, 13 ноября 2019 г.

საწრეო მუშაობა


მათემატიკის წრე

წესდება:

სსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯუმათის  საჯარო სკოლის 
მათემატიკის წრის ,,მათემატიკა გონებას აწესრიგებს"
წესდება
1.2  წრის დაფუძნებულია პირველი სემესტრის  ვადით 
1.3  წრეს აქვს სახელწოდება,,მათემატიკა გონებას აწესრიგებს"
2წრეში გაწევრიანება :
2.1  წრის წევრობა ნებაყოფლობითია;
2.2  წრის წევრი შეიძლება გახდეს სკოლის  IVკლასის მოსწავლერომელიც იზიარებს წრის მიზნებს.
2.3  წრის  წევრობის მსურველმა უნდა მიმართოს წრეს წერილობითი ფორმით (განცხადებით).
2.4  წრის გაწევრიანებაზე გადაწყეტილება მიიღება წრის ლიდერის  მიერ, სკოლის დაწყებითის პედაგოგთან შეთანხმებით.
2.5  წრის  წევრს უფლება აქვს მიიღოს ინფორმაცია წრისა და მისი საქმიანობის თაობაზე.
2.6 წრის წევრი ვალდებულია მიიღოს მონაწილეობა წრის საქმიანობაშიდაიცას წესდების მოთხოვნები,შეასრულოს დავალებები და წრის მიერ მიღებული გადაწყვეტილებები.
2.7 წრის  წევრებს ეკრძალება იმოქმედონ ორგანიზაციის სახელით წრესთან ან სკოლის ადმინისტრაციასთან შეთნხმების გარეშე.
2.8  წრე პასუხისმგებელია მისი წევრის მხოლოდ იმ საქმიანობაზერომელიც დაკავშირებულია წრის საქმიანობასთან.
2.9 წრის წევრს უფლებამოსილება უწყდება პირადი განცხადების საფუძველზეასევე წრის საერთო კრების გადაწყვეტილებით  როდესაც  მისი  საქმიანობა ეწინააღმდეგება  წრის  მიზნებს  და უხეშად  არღვევს  აღნიშნული წესდების დებულებებს  და წრესთან  არსებობის ვადის გასვლის შემდეგ.
3. წრი სტრუქტურამართვა და გადაწყვეტილებების მიღება:
3.1  წრე შედგება წრის წევრებისგანრომელთა რაოდენობაა არაუმეტეს თხუთმეტი  მოსწავლისა;
3.2 წრეს შეიძლება ჰყავდეს ლიდერი,რომლის უფლებამოსილებაა უხელმძღვანელოს წრის საქმიანობას, /პირებთან ურთიერთობისასუხელმძღვანელოს წრი მიერ განსახორციელებელი პროექტებისა  და პროგრამების  შემუშავბასა და  რეალიზაციასგანაგოს წრის ქონება, დანიშნოს  და გაათავისუფლოს წრის წევრებიდანიშნოს წრის წევრეისაგან ერთ-ერთი მოადგილედგაანაილოს ფუნქიები მიიღოს სხვა გადაწყვეტილებები საწესდებო მიზნების მისაღწევად.
3.3  ხელმძღვანელი თავისი კომპეტენციის ფარგლებშიხელმძღვანელობს წრის საქმიანობას ერთპიროვნულად.
3.წრის საერთო კრება უფლებამოსილია ხმათა უმრავლესობით:  დაამტკიცოს სამოქმედო გეგმადაამტკიცოს წრის წესდება,  აირიოს  ან ვადა  ადრე გადააყენოს თავმჯდომარე.
3.5 წრის  ლიდერი ირჩევა 3 თვის ვადით.
4. წრი მუშაობა
4.1  წრე იკრიბება არანაკლებ თვეში თხჯერგარდა დასვენებების პერიოდისა
4.2  წრის საერთო კრება უფლებამოსილია თუ მას ესრება ევრთა არანაკლებ 3/4 ;
5. წრი რეორგანიია და საქმიანობის შეწყვეტა:
5.1  წრის რეორგანიზაცია (შეერთებამიერთებაგამოყოფა გარდაქმნა    ხორციელდება ამ დებულებით .
5.2  წრის ლიკვიდაცია ხდება:
     -  სკოლის საერთო კრების გადაწყვეტილებით.
     -  მიზნების მიღწევის შემთხვევაში.
6დასკვნითი დებულება:
6.1   წესდება ძალაში შედის წრის საერთო კრების ოქმის დამოწმების დღიდან.
6.2  ამ წესდებაში ცვლილებები შეიძლება შეტანილ იქნეს მხოლოდ საერთო კრების 
გადაწყვეტილებით.


07/10/12019 წელი



წრის სამუშაო გეგმა

წრის დასახელება: მათემატიკა გონებას აწესრიგებს
სკოლა: სსიპ ოზურგეთის მუნიციპალიტეტის სოფელ ჯუმათის საჯარო საჯარო სკოლა
კლასი:  IVკლასი
მოსწავლეთა რაოდენობა: 7
საგანი: მათემატიკა
მასწავლებელი: თეა დარჩია
წრის მიზანი:
·         მოსწავლეთა სწავლის ხარისხის გაუმჯობესება

სწავლება  შეუქმნის მოსწავლეებს საფუძველს   როგორც  მათემატიკური  ცოდნის ამაღლებისთვის ,  ასევე  მათემატიკის  შემდგომი  შესწავლისთვის შესაბამისი  უნარების  განვითარების  მხრივაც.  ისინი შეიძენენ უნარებს მათემატიკის  ცოდნა  გამოიყენოს  ყოველდღიურ ყოფა- ცხოვრებაში.                                                                        

მეცადინეობებზე განსაკუთრებული ყურადღება დაეთმობა მცნებების გააზრებას: რაოდენობა და რიცხვები, ციფრების გამოყენება ნომრებად, რომაული და ძველი ქართული ციფრები,. რა არის რიცხვითი ღერძი, გეომეტრიული ფიგურები და მათი შემადგენელი ელემენტები,  საზომი ერთეულები, სანტიმეტრი, მეტრი,100000-მდე რიცხვები, დიდი რიცხვების დალაგება რიცხვით ღერძზე.
 წრე განკუთვნილია მეოთხე კლასის მოსწავლეებისთვის.  მოსწავლეთა საჭიროებიდან გამომდინარე მათთვის წრის მეცადინეობებზე დასწრება იქნება კარგი საშუალება ისწავლონ საფუძვლიანად მათემატიკის  მეოთხე კლასის სტანდარტით განსაზღვრული საკითხები.
მათემატიკური მცნებების ცოდნა და უნარები:
       ·         მცნებების ცოდნა;
·         ციფრთა სხვადასხვა მეთოდით ჩაწერის ცოდნა;
·         გეომეტრიული ფიგურების დახაზვის უნარ-ჩვევები;
·         ათიათასამდე რიცხვების ჩაწერა;
·      ათეულებამდე,ასეულებამდე,ათასეულებამდე დამრგვალება


კომუნიკაციური უნარები:
·          რიცხვების დასახელება;
·         რიცხვების სხვადასხვა მეთოდით ჩაწერა; 
·        დიდი რიცხვების შედარება, დალაგება;
·         ზეპირი კომუნიკაცია;
·         წერითი კომუნიკაცია.

საწრეო მუშაობის პროგრამა: მოიცავს ეროვნული სასწავლო გეგმით გათვალისწინებულა აქტივობებს. სასწავლო რესურსები: საწერი  ფურცელი,  კალამი,  დაფა,  ფერადი  ცარცი,  კომპიუტერი,  მაგნიტური  დაფა,  სახელმძღვანელო, პლაკატები.
მასწავლებელი  არეგისტრირებს  მუშაობაში  მსურველ  ბავშვებს,  მათ  მშობლებს    გააცნობს    წრის  მუშაობის  მიზანს,  შეხვედრების  განრიგს.  მასწავლებელი  მშობლებს  ინდივიდუალურად  დაურიგებს  წინასწარ  გამზადებულ  ბარათებს  და  სთხოვს  შეავსონ  კითხვარი,  თუ  რა  მოლოდინი  აქვთ  წრის   მუშაობის  პროცესში
წრის  სამუშაო  პროგრამა:
1. რაოდენობა და რიცხვი. 

ა) რიცხვი, როგორც რაოდენობის აღმნიშვნელის გამოყენება
ბ)  როგორ ჩაიწერება რომაული და ძველი ქართული ციფრები?

2. ) დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი

ა )როგორ დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი?
ბ ) შესაბამისი რიცხვის დასახელება ღერძზე
გ) შეკრება გამოკლება რიცხვითი ღერძის დახმარებით

3. რამდენიმე რიცხვის შეკრება და გამოკლება
ა )რამდენიმე შესაკრები.
ბ )რიცხვის დაშლა შესაკრებებად.
გ)შეკრებისა და გამოკლების ცხრილი

            4.გეომეტრიული ფიგურები
ა)გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა
ბ)სანტიმეტრი, მეტრი

5.მრავალკუთხედი და მისი პერიმეტრი
ა)მართკუთხედი, კვადრატი
ბ)წრე და წრეწირი


               6 ) 1000- მდე რიცხვები.

               ა) ასეულები, მათი შედარება.
               ბ)დიდი რიცხვების განლაგება რიცხ. ღერძზე
              გ)ათეულებამდე დამრგვალება
              დ) ასეულებამდე დამრგვალება 
              ე)ათასეულებამდე დარგვალება
             

                                
           7. შემაჯამებელი საწრეო მუშაობა.
ა) ქვიზი
ბ) ზეპირი გამეორება
                                                     



გამოყენებული რესურსები: სახელმძღვანელო(გოგიშვილი,ვეფხვაძე. ინტელექტი), პორტალიkargiskola.ge ; 






საწრეო მუშაობის ხანგრძლივობა: 
საწრეო მუშაობა გაგრძელდება ერთი სემესტრის განმავლობაში. (2019 წლის 7 ოქტომბრიდან - 2019 წლის 25 ნოემბრამდე).
 ერთი შეხვედრის ხანგრძლივობა: 45 წუთი



შეხვედრების განრიგი:
N
საწრეო მუშაობის განრიგი
1
07/10/2019
2
21/10/2019
3
28/10/2019
4
04/11/2019
5
11/11/2019
6
18/11/2019
7
25/11/2019





კითხვარი მშობლებისათვის



სახელი: ------------------------------



გვარი:------------------------------



მოსწავლის სახელი და გვარი:



1.თანახმა ხართ თქვენი შვილი ჩაერთოს საწრეო მუშაობაში?



ა) დიახ;      ბ)არა.

2. საწრეო მუშაობა ხელს შეუწყობს თქვენი შვილის ცოდნის გაღრმავებას?

ა) დიახ;      ბ) ნაწილობრივ;    გ)არა

3. როგორ ფიქრობთ: თქვენი შვილი ხალისით ჩაერთვება საწრეო მუშაობაში, თუ ხათრის გმო?

4.  რა შედეგს ელოდებით საწრეო მუშაობის დასრულების ბოლოს?

----------------------------------------------------------------------------------------



მოსწავლის კითხვარი
            გვარი ,სახელი  ---------------------------------------------      

N
კრიტერიუმები
კი
1
არა
0

1
დროულად მოგეწოდათ თუ არა ინფორმაცია მათემატიკის წრის შექმნის შესახებ?



2
საწრეო მუშაობის დროს განხილული საკითხები გეხმარებოდათ თუ არაცოდნის გაღრმავებაში?





3
საწრეო მუშაობის დროსმასწავლებლის მიერ განხილული აქტივობები იყო თუ

არა საინტერესო და მრავალფეროვანი?




4
იყო თუ არა მეგობრული და კეთილგანწყობილი გარემო?





5
დადებითად შეაფასებდით თუ არა საწრეო მუშაობას?






პირველი შეხვედრა 
07/10/2019 წელი


 რაოდენობა და რიცხვი. 

ა) რიცხვი, როგორც რაოდენობის აღმნიშვნელის გამოყენება

ბ)  როგორ ჩაიწერება რომაული და ძველი ქართული ციფრები?



როგორ ჩაიწერება რომაული და ძველი ქართული ციფრები-ის სურათის შედეგიძველი ქართული ციფრები-ის სურათის შედეგი

ძველი ქართული ციფრები-ის სურათის შედეგი


მეორე შეხვედრა
21/10/2019 წელი


დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი



ა )როგორ დავხაზოთ რიცხვითი ღერძი?

ბ ) შესაბამისი რიცხვის დასახელება ღერძზე


გ) შეკრება გამოკლება რიცხვითი ღერძის დახმარებით



რომელი რიცხვითი ღერძი გვაჩვენებს გამოსახულებას 81, plus, 16, question mark
აირჩიეთ 1 პასუხი:
აირჩიეთ 1 პასუხი:




  • 818288+1+6




  • 187879+60+1




  • 819197+10+6


რომელი რიცხვითი ღერძი გვაჩვენებს გამოსახულებას 29, minus, 23, question mark
აირჩიეთ 1 პასუხი:
აირჩიეთ 1 პასუხი:




  • 2996-3-20




  • 292724-3-2




  • 294952+20+3




მესამე შეხვედრა

28/10/2019 წელი.



რამდენიმე რიცხვის შეკრება და გამოკლება

ა )რამდენიმე შესაკრები.

ბ )რიცხვის დაშლა შესაკრებებად.

გ)შეკრებისა და გამოკლების ცხრილი

400+200+50+16+7
2 000+5 000+400+77+3

45 000+10 000+8 000+400+30

95=90+5
234=200+30+4
1279=1000+200+70+9

324678=300 000+20 000+4 000+600+70+8




მეოთხე შეხვედრა



04/11/2019 წელი



გეომეტრიული ფიგურები

ა)გეომეტრიული ფიგურების დახაზვა

ბ)სანტიმეტრი, მეტრი




  1. 1 სანტიმეტრი (cm, სმ) = 10 მილიმეტრი
  2. 1 მეტრი (m, მ) = 100 სანტიმეტრი
  3. 1 კილომეტრი (km, კმ) = 1000 მეტრი






მეხუთე შეხვედრა
11/11/2019 წელი

მრავალკუთხედი და მისი პერიმეტრი
ა)მართკუთხედი, კვადრატი

ბ)წრე და წრეწირი


წრე და წრეწირი-ის სურათის შედეგიწრე და წრეწირი-ის სურათის შედეგი





მეექვსე შეხვედრა
18/11/2019 წელი


1000- მდე რიცხვები.



               ა) ასეულები, მათი შედარება.

               ბ)დიდი რიცხვების განლაგება რიცხ. ღერძზე

              გ)ათეულებამდე დამრგვალება

              დ) ასეულებამდე დამრგვალება 
















მეშვიდე შეხვედრა
25/11/2019 წელი

         შემაჯამებელი საწრეო მუშაობა.
ა) ქვიზი
ბ) ზეპირი გამეორება









Комментариев нет:

Отправить комментарий

სოციალური პროექტი კიბერბულინგი პროექტის ავტორი:                                 თეა დარჩია პროექტის აქტუალობა:         არსებო...